| Auteur |
|
marcpaulusma Newbie

Geregistreed op: 08 maart 2010 Locatie: Netherlands Posts: 3
|
| Gepost: 08 maart 2010 om 17:33 | IP Gelogd
|
|
|
goedemiddag allen.
Ik ben van plan om een boot te kopen, het gaat hierbij om
een fletcher 15 arrowflasch uit 1997. Er hangt een bb motor in van mercury 90 pk ook uit 1997.
Heeft iemand hier ervaring mee. Ik ben van plan om met deze boot op vakantie te gaan naar de kust van kroatie!
|
| Terug naar Top |
|
| |
Eelco Full Member

Geregistreed op: 30 juli 2009 Locatie: Netherlands Posts: 173
|
| Gepost: 08 maart 2010 om 19:47 | IP Gelogd
|
|
|
Ik heb maar even 'ja' gestemd. Waarop precies weet ik ook niet, maar bij mensen die van plan zijn een boot te kopen leek me dat het juiste antwoord
|
| Terug naar Top |
|
| |
ferdie Full Member

Geregistreed op: 04 juli 2009 Locatie: Netherlands Posts: 510
|
| Gepost: 08 maart 2010 om 20:24 | IP Gelogd
|
|
|
Een enquête starten of je wel of niet die boot moet kopen lijkt mijn niet echt een goed idee
Je koopt een boot omdat je er graag een wil en als je er een op het oog heb koopt je hem omdat je er van overtuig ben dat hij in een goed staat is, dus een enquête tussen ja en nee is mij wat kort door de bocht.
Ik heb niets met buitenboord motoren maar er zijn forum leden die hier zeker wel u het een en ander over kunnen vertellen maar tja het gaat erom of die boot die u op het oog heb goed is en dat valt op het forum ook zeker niet te beoordelen.
Mijn advies is neem op ze minst iemand mee die er verstand van heeft.
Mvg Fer
|
| Terug naar Top |
|
| |
The Captain Full Member

Geregistreed op: 19 april 2009 Posts: 150
|
| Gepost: 08 maart 2010 om 21:21 | IP Gelogd
|
|
|
Ik heb ook maar even ja gestemd. Eigenlijk ook geen idee waar ik op stem. Dus net als Eelco; ik stem "ja"als je een boot wilt kopen .
Wat voor boot je moet kopen ???? En of je de boot zoals je noemt moet kopen ?? Kan hier niemand een antwoord op geven. Ik zou zeggen, volg het advies van Fer op ! Er is geen andere mogelijkheid.
|
| Terug naar Top |
|
| |
chaea Full Member

Geregistreed op: 13 juni 2008 Posts: 1866
|
| Gepost: 08 maart 2010 om 21:25 | IP Gelogd
|
|
|
In het algemeen is een 90 pk van dat jaartal goed.Maar ik kan niet vanachter mijn computer in het blok kijken.gweoon bij aankoop laten proefdraaien tot de motor lekker warm is, is dan de koeling goed en maakt de motor geen vreemde geluiden kan je er voor 95% vanuit gaan dat de motor goed is.De overige 5% is een gok zoals met alle 2 e hands aankopen zonder garantie.
__________________ Wees jezelf, er zijn anderen genoeg.
|
| Terug naar Top |
|
| |
sigdock Full Member

Geregistreed op: 05 november 2002 Locatie: Netherlands Posts: 2478
|
| Gepost: 09 maart 2010 om 07:54 | IP Gelogd
|
|
|
Ik heb nee gestemd, de vraag is of er iemand ervaring mee heeft en dat heb ik niet...
|
| Terug naar Top |
|
| |
harry1 Full Member

Geregistreed op: 31 augustus 2009 Locatie: Netherlands Posts: 474
|
| Gepost: 09 maart 2010 om 14:29 | IP Gelogd
|
|
|
marcpaulusma schreef:
|
goedemiddag allen.
een fletcher 15 arrowflasch uit 1997. Er hangt een bb motor in van mercury 90 pk ook uit 1997.
Heeft iemand hier ervaring mee. Ik ben van plan om met deze boot op vakantie te gaan naar de kust van kroatie!
heb er geen mening over, maar als je eens een kijkje neemt op www.kroatie.startpagina.nl
kan je daar veel vinden mbt de strenge regels van het land |
|
|
|
| Terug naar Top |
|
| |
harry1 Full Member

|
| Gepost: 09 maart 2010 om 14:30 | IP Gelogd
|
|
|
harry1 schreef:
marcpaulusma schreef:
|
goedemiddag allen.
heb er geen mening over, maar als je eens een kijkje neemt op www.kroatie.startpagina.nl
kan je daar veel vinden mbt de strenge regels van het land |
|
|
|
|
|
|
| Terug naar Top |
|
| |
marcpaulusma Newbie

Geregistreed op: 08 maart 2010 Locatie: Netherlands Posts: 3
|
| Gepost: 09 maart 2010 om 17:12 | IP Gelogd
|
|
|
De functie van de enquete kwam er zo bij....... Dit is de eerste keer dat ik gebruik maak van dit forum
Ik ben idd van plan om iemand mee te nemen die verstand van motoren heeft, ik was met name benieuwd wat de ervaringen waren van mensen die een soortgelijke boot bezitten of hebben gehad.
Ik vraag me in het bijzonder af of je met een boot van 4,80 lengte ook fatsoenlijk kan varen in kroatie.....
of ben je dan meer een dobber.........
|
| Terug naar Top |
|
| |
harry1 Full Member

|
| Gepost: 09 maart 2010 om 17:41 | IP Gelogd
|
|
|
waarom een dobber?
ik had vroeger een rubber boot met een 9,9 pk chrysler, geen hardloper, maar lekker onder de kust gevaren,( toen nog geen strenge kontrole)
|
| Terug naar Top |
|
| |